Ga verder naar de inhoud

Klachtenprocedure West-Vlaanderen

Wij willen jou - pleegzorger, -gast, -kind, -jongere en ouder - zo goed mogelijk ondersteunen. Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Dan vinden we het belangrijk om dit in een zo vroeg mogelijk stadium bespreekbaar te maken met jouw begeleider.

Wij luisteren!

Wanneer je ontevreden bent over onze dienstverlening, praat dan in eerste instantie met jouw begeleider. Ben je na dat gesprek niet tevreden, dan kan je schriftelijk een klacht indienen aan de directie van Pleegzorg West-Vlaanderen. Die klacht kan je sturen naar: Directie Pleegzorg West-Vlaanderen, Moorseelsesteenweg 133, 8800 Roeselare of naar klachten@pleegzorgwvl.be. Dit kan ook mondeling via het nummer 051 200 222. We behandelen jouw klacht op een neutrale en objectieve manier.

Nadat we jouw bericht ontvangen, bezorgen we jou onze klachtenprocedure. Zo ben je op de hoogte van de volgende stappen en weet je wat er met jouw klacht zal gebeuren en wanneer. Het document hieronder toont je alvast de procedure in een handig overzichtje.

Biedt de afhandeling van de klacht geen voldoening, dan kan je contact opnemen met Opgroeien (078 170 000 of via opgroeien.be/opgroeipunt).